PORADNIKI

Coraz więcej firm zaczyna przykładać ogromną wagę do wizerunku swoich pracowników. Nic w tym dziwnego, bo są oni już od dawna postrzegani jako ambasadorzy marki. Często tworzone są dedykowane kolekcje odzieży dla firmy, zgodne z jej kolorystyką i całym brandingiem, a na poszczególnych elementach ubrań wprowadzane jest oznakowanie firmowe. Czy dedykowane ubrania robocze z nadrukiem są potrzebne i jaki mogą przynieść efekt? O tym w dzisiejszym artykule. 

 

Ubrania robocze z nadrukiem

 

Z biegiem czasu ubrania robocze z nadrukiem stały się bardzo popularne. Logo możemy umieścić praktycznie na każdej części garderoby. Do wyboru mamy różne rodzaje i metody znakowania, w zależności od materiału ubrania. Jednakowe zestawy odzieży wśród pracowników przyczyniają się do poczucia jedności w grupie. Logowanie odzieży już nie jest trendem ale wyraźnym przejawem profesjonalizmu marki. Należy jednak wziąć pod uwagę, że czasami zakupiona odzież firmowa może faktycznie okazać się nie przynoszącym rezultatów i nie trafionym wydatkiem. Przyczyną takiego stanu może być przesadne szukanie oszczędności i powierzenie jej przygotowania, uszycia i oznakowania niekompetentnym osobom. Ubrania robocze z nadrukiem wykonane niedbale, ze źle dobraną metodą oznakowania mogą spowodować skutek odwrotny – spotęgowanie wydatków. Dbając o wizerunek firmy warto powierzyć te działania firmom kompetentnym, doświadczonym z profesjonalnym podejściem. Tylko takie działania mogą przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki, jej promocji, a następnie kolejno – do rozwoju i zwiększania przychodów. 

 

Więcej na temat popularnych metod znakowania odzieży możecie przeczytać TUTAJ. Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie.

 

Dedykowana kolekcja odzieży

 

Coraz więcej firm oprócz standardowego logowania ubrań decyduje się na stworzenie pełnej indywidualnej kolekcji. Zaletą takiego rozwiązania jest możliwość dostosowania dodatków i materiałów do własnych wymogów i upodobań. Mamy wpływ na kolorystykę, którą możemy dobrać do kolorów kojarzących się z naszą firmą i na ilość kieszeni, a także innych dodatków. W zależności od rodzaju wykonywanej pracy, pracownicy mogą potrzebować dodatkowego schowka np na identyfikator, miarkę itp. Dedykowana kolekcja odzieży z pewnością będzie gwarantowała komfort pracy i identyfikowała pracownika z firmą. Tworząc pełną kolekcję warto uwzględnić jakich ubrań i dodatków będziemy potrzebować. Czy będą to tylko koszulki i spodnie, a może również softshelle, bluzy, kurtki i czapki z daszkiem? Jeśli decydujemy się na własną kolekcję odzieży warto przygotować kompletny zestaw ubrań. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu możemy przygotować dla Ciebie projekt, a także podjąć się jego realizacji. 

 

Dedykowana kolekcja i ubrania robocze z nadrukiem – zalety

 

Odzież firmowa jest jednym z elementów składających się na kulturę korporacyjną. Ponadto polepsza ona wizerunek firmy, jest formą reklamy, a także wspiera komunikację marki. Będąc w supermarkecie, na renomowanej stacji paliw bądź w serwisie samochodowym możemy dostrzec u pracowników dedykowaną kolekcję odzieży, która tworzy spójny wizerunek. 

 

Wśród głównych zalet stworzenia dedykowanych ubrań roboczych z nadrukiem możemy wymienić m.in.:

 

  • Promocję przedsiębiorstwa i zwiększenie jego rozpoznawalności na rynku,
  • Pełnienie roli wizytówki firmy,
  • Pozytywne postrzeganie marki i wzrost zaufania do niej,
  • Pomoc w rozwoju przedsiębiorstwa i we wzroście przychodu za sprzedaży.

 

Wg badania ETSA (Europejskie Stowarzyszenie Usług Tekstylnych) wynika, że głównymi powodami stosowania odzieży roboczej są:

 

  • ochrona przed zabrudzeniem ( 51 % głosów)
  • Wyznaczanie statusu zawodowego  ( 48 %)
  • Wzrost rozpoznawalności firmy wśród klientów (34 %),
  • Dbanie o wizerunek firmy ( 30%) 

 

W badaniach opracowanych przez firmę Criteo, ponad 2 tysiące konsumentów zostało zapytanych, dlaczego kupują dany produkt. Odpowiedzi były następujące: 

 

  • 73 % ankietowanych odpowiedziało, że chętniej sięgają po produkty firm, o których już słyszeli,
  • 51 % wyznało, że cenią, gdy wartości propagowane przez firmę są zgodne z tymi wyznawanymi przez nich samych,
  • 31 % odpowiedziało, że ważna jest dla nich oryginalność i niebanalność.

 

Dedykowane ubrania robocze z nadrukiem mają wpływ na każdy z powyższych punktów. Odpowiedź więc o słuszności wprowadzenia takiego elementu nasuwa się więc sama.